de eerste dagen - Reisverslag uit Lālāy, Irak van Irak - WaarBenJij.nu de eerste dagen - Reisverslag uit Lālāy, Irak van Irak - WaarBenJij.nu

de eerste dagen

14 Augustus 2017 | Irak, Lālāy

Nou dan eindelijk toch mijn reis naar Irak. Na wat tegenslagen onrust gaat het dan toch gebeuren koffer in gepakt en weer uitgepakt .maar nu een defintieve datum 12 augustus om 4 uur wordt ik opgehaald door ed en Gerard Pim ontmoeten wij op Schiphol.
7 uur vertrekken wij vanaf Schiphol naar wenen en vandaar uit vliegen wij door naar Irak.
Aankomst in Irak om 15.00 wat een hitte zeg 47 graden . De bewaking stond ons al op te wachten gauw de auto in en eerst even koffie en de meiden ophalen.
Op naar het hotel voor Irak zijn begrippen 5 sterren maar ja een bed en douche en wij redden ons wel.
S,avonds naar het plein waar het ziekenhuis gebouwd gaat worden .spullen gecontroleerd en alvast met het eerste timmerwerk begonnen . Wat een spannend gebeuren gewerkt tot 22.00 en daarna naar het hotel slapen
Morgen ochtend 5 uur beginnen vanwege de warmte
Dus slaap lekker en tot het volgende reisverslag
Groeten Truus

• 16 Augustus 2017 - 08:34

Karin:

Wat een belevenis en wat een hitte. Heel veel succes met het bouwen van het ziekenhuis.

• 16 Augustus 2017 - 11:42

Miranda:

ja ja op naar het avontuur, geniet er maar van.